Pagrindinis tikslas, bendraujant su vaiku, kuris skriaudžia kitus – padėti jam pakeisti savo elgesį  ir mokinti jį/ją kitokių, neagresyvių bendravimo būdų. Būtų naudinga, jei šis vaikas galėtų dalyvauti bendravimo įgūdžių, pykčio valdymo programoje.

Aptariant patyčių situaciją svarbu suprasti, kad pokalbis su skriaudėjų grupe nėra efektyvu, pokalbis turi vykti atskirai su kiekvienu vaiku:

  • Ramiai įvardinkite, atspindėkite vaiko elgesį aiškiais žodžiais, įvardinant, kaip vaikas tyčiojosi iš kito. Skatinimas atsiprašyti, klausinėjimas „kodėl tu taip padarei?“ ir kaltinimas gali tik pabloginti situaciją.
  • Ramiai paaiškinkite skriaudėjui, kokį poveikį kitiems vaikams daro toks jo elgesys. 
  • Būtinai pasakykite, kad toks elgesys nėra priimtinas ir priminkite, kokio elgesio iš jo tikimasi. Dažnai vaikai neįsiklauso į mokytojų žodžius, kadangi galvoja, kad mokytojai tiesiog „užsisėdo“. Todėl svarbu duoti suprasti, kad nepriimtinas yra ne jis, o jo elgesys.
  • Sužinokite, ko vaikas norėjo pasiekti savo blogu elgesiu ir kartu aptarkite, kaip kitą kartą jis/ji galėtų pasielgti norint pasiekti to paties tikslo nieko neskriausdamas/a.
  • Girkite ir „apdovanokite“ vaiką už gerą elgesį. „Šaunuolis, Andriau, puikiai šiandien darbuojiesi ir netrukdai kitiems vaikams“.
  • Jei patyčios kartojasi, yra svarbu vaikui įvardinti tokio elgesio pasekmes, t.y. kad bus susisiekiama su jo tėvais ar pan.
  • Jeigu patyčios tęsiasi, skriaudėjas tyčiojasi nuolatos, apie tai turėtų būti informuota mokyklos administracija. Skriaudėjas (o ne patyčių taikinys!!!) turi būti pervestas į kitą klasę, programą, arba pašalintas iš mokyklos.