Mokinių savaitės dienoraštis „Pamačiau, pajaučiau, padariau“

2016-03-30


Nuo kovo 14 dienos visą savaitę 5-ų ir 8-ų klasių mokiniai rašė patyčių savaitei skirtą dienoraštį "Pamačiau, pajaučiau, padariau". Tai buvo puiki idėja, kurią pasiūlė lietuvių kalbos mokytoja V. Masaitienė.
2016 m. kovo 14 d., pirmadienis
Mielas Dienorašti,
mokytoja užsiminė, jog ši savaitė – savaitė be patyčių. Visi klausė, linksėjo galvomis, bet mokytojai pabaigus kalbėti, vienas berniukas pradėjo tyčiotis iš bendraklasės, kad ši net išraudo iš gėdos. Buvo tikrai baisu!
*
Dienorašti,
šiandien buvo nekokia diena. Budėdamas valgykloje mačiau, kaip nepagarbiai mokiniai kalba su virėjomis, kaip elgiamasi su jų pagamintu maistu. Vieni rėkauja, kiti mėto maistą vienas į kitą, laisto kompotą ant stalų. Tai yra bjauru, nepagarba maistui ir suaugusiam žmogui. Žinoma, aš stengiausi sudrausminti, bet ne visi manęs klausė.
*
Dienorašti,
eidamas į pamoką, mačiau, kaip keli berniukai tyčiojosi iš mergaitės, kuri krapštė nosį. Priėjęs pamačiau, kad ji nereaguoja į jų patyčias. Vadinasi, mergaitė yra stipri. Aš, žinoma, paaiškinau berniukams, kad taip daryti negalima. Jie pagalvojo ir atsiprašė mergaitės. Mačiau, kaip jie visi kartu nuėjo. Buvo smagu tai matyti!

2016 m. kovo 15 d., antradienis

Brangus Dienorašti,
 kaip žiauru! Kas antras mokinys mokykloje turi pravardę. Eini ir girdi, kaip vienas kitą vadina. Tikrai žiauru...
*
Dienorašti,
šiandien pirmame aukšte pamačiau du pirmokus, kurie tyčiojosi iš mergaitės, kad ji negraži. Sutinku, kad mergaitė ne „pupytė“, bet ar reikia iš jos tyčiotis?
*
Sveikas,
labai dažnai mokykloje patyčias patiria ne tik vaikai, bet ir mokytojai. Mokiniai labai dažnai kelia balsą prieš juos, atsikalbinėja. Mokytojai, pastatykite juos į vietą!

2016 m. kovo 16 d., trečiadienis

Labas, Dienorašti,
šiandien visa klasė bjauriai elgėsi per muzikos pamoką, įžeidėme mokytoją, prisidarėme bėdų. Teks už viską atsakyti... Laukia sunkus ketvirtadienis.
*
Mielas Dienorašti,
pastebėjau, kad esu silpnas... Šiandien buvau ypač negeras, atsišnekėjau prieš mokytojus, kaip koks, nežinau net kaip pasakyti... Bet po šių atostogų tikrai pasikeisiu, noriu būti pavyzdingas, ir juo būsiu, pamatysit.
*


Dienorašti,
viskas buvo gerai, kol per kūno kultūros pamoką reikėjo žaisti futbolą. Pasiskirstėme komandomis, žaidėme. Viena komanda buvo stipresnė. Po trečio įvarčio prasidėjo patyčios iš pralaiminčių. Patyčios baigėsi apsistumdymu. Negražu, kam reikėjo viską sugadinti? Paauglių emocijos.
*
Mielas mano Dienorašti,
šiandien mačiau, kaip pro mus praėjo apkūni mergaitė. Ji sulaukė stovėjusių prie kabineto mokinių įžeidimų. Mergaitė nenusileido ir sugebėjo atsikirsti jiems. Pavydžiu, ji stipri, aš taip nemoku... Kam skirstyti žmones, kam tyčiotis?

2016 m. kovo 17 d., ketvirtadienis

Dienorašti,
šiandien supratau, kad dauguma draugų yra dviveidžiai. Jie bendrauja tik tam, kad gautų sau naudos. Man sunku juos atstumti, jiems atleidžiu, nors jaučiuosi išnaudojama. Nežinau, ar tai patyčios.
*
Mano Dienorašti,
šiandien su draugais sustabdėme konfliktą, kuriame buvo daug stebėtojų. Negaliu žiūrėti, kaip pykstasi žmonės dėl nieko. Konflikto dalyviai supyko ant mūsų, kad sutrukdėme aiškintis santykius, bet aš džiaugiuosi, kad jie draugiškai išsiskirstė ir net surado bendrą kalbą .
*
Labas,
diena prasidėjo pykčiu su broliu, nieko gero. Mokykloje teko išskirti susipykusius pirmokus. Jau geriau.
*
Dienorašti,
teko atsiimti už patyčias per muzikos pamoką. Blogai. Vaida su Saule davė pipirų, išklausėme moralą, pakeistos sėdėjimo vietos. Blogai.
*
,
su keliais klasės draugais buvau pas psichologę. Ten kalbėjome apie patyčias. Buvau kupinas įvairių minčių. Po šio pokalbio padariau išvadas ir nusprendžiau mažinti patyčias.

2016 m. kovo 18 d., penktadienis

Dienorašti,
šiandien penktadienis, baigėsi savaitė, baigėsi ir mūsų bendravimas. Noriu pasakyti, kad buvo visai įdomu tave rašyti... Drąsiai sakau, gana patyčių, reikia liautis!
*
Mielas Dienorašti,
na štai, paskutinė savaitės diena. Supratau, kad patyčios bus, jas sunku sutramdyti. Liūdna.
*
Labas,
vaikai susiskirstę į grupes ir į jas nepriima naujų mokinių. Tokiose grupėse dažniausiai apšneka kitus mokinius, juos atstumia, palieka užnugaryje. Tokie vaikai jaučiasi atstumti, neįvertinti. Gerai, kad tai pastebi mokytojai. Liepia atlikti darbus grupėse, organizuoja įvairius užsiėmimus.
*
Dienorašti,
šiandien nebus patyčių, nes prasideda atostogos!!!